Ne mândrim sau nu cu Mircea Lucescu?

Întotdeauna am avut sentimente contradictorii faţă de Mircea Lucescu. Are un trecut şi e mânat de nişte credinţe care uneori mă fac să-l antipatizez. Dar, ca un făcut, de fiecare dată, Lucescu reuşeşte să obţină un rezultat important şi mă face să spun: “Da, mă, omu’ ştie!”

La fel a fost şi ieri. Discutam cu un coleg despre cele două meciuri din Champions League şi mi-a spus că Şahtior n-are nici o şansă, că Roma este într-o mare formă, că  le dau italienii două boabe şi s-a terminat. Am fost sceptic şi i-am spus că merg pe mâna ucrainienilor. Şi aşa a fost. Şahtiorul a făcut pasul (istoric pentru echipă) spre sferturile CL mai clar decât o arată scorul. Lucescu a fost conectat la meci tot timpul, chiar dacă avea atât avantaj numeric, cât şi pe tabelă.

Pentru astfel de rezultate şi pentru că, până la urmă, e mânat de o singură mare credinţă, fotbalul, voi avea respect pentru Mircea Lucescu.

2 responses to “Ne mândrim sau nu cu Mircea Lucescu?

Leave a Reply

