“Ziar mincinooos!” I

Cred că fiecare dintre noi s-a minunat măcar o dată de subiectele abordate în ziarele pe care le-a cumpărat. Am păţit-o şi eu, motiv pentru care am decis să iau puţin la mişto presa sportivă din România.

Începând de azi, în fiecare duminică voi posta un colaj care va reflecta presa sportivă din săptămâna ce stă să se încheie. Colajele vor fi alcătuite strict din materiale care au apărut în publicaţiile sportive sau în paginile de sport ale cotidianelor. Spre exemplu, am creat colajul de mai jos folosindu-mă de ziarele Click, Cancan şi Prosport din perioada 21-25 februarie 2011.

Acest demers se vrea a fi o formă de protest faţă de nivelul scăzut al gazetăriei sportive româneşti.

Enjoy!

Foto: Numai Sport

One response to ““Ziar mincinooos!” I

Leave a Reply

