Pe când şi la noi?

Iubesc fotbalul englez. Şi nu pentru fotbaliştii buni care activează în Premier League, ci pentru ce înseamnă fotbalul în Anglia. Îmi plac meciurile din ligile inferioare şi pasiunea care se simte la fiecare “Oooh” venit din tribune când mingea loveşte bara. Îmi place că echipele chiar reprezintă ceva pentru comunitate şi a fi suporterul uneia dintre ele este într-adevăr o mândrie. Îmi imaginez că printre lucrurile pe care un bătrân aflat pe patul de moarte le spune fiului şi nepotului său sunt şi cuvinte ca: “Never leave The Hammers…” sau “Keep loving The Blunts!“.

România încă nu este la acelaşi nivel, dar măcar dacă am avea stadioane în Liga I cum au englezii în ligile inferioare. Ar trebui mai întâi să avem ce oferi suporterilor şi apoi să ne plângem că nu îi avem.

Până una alta eu am căutat pe net imagini sau videoclipuri cu galerii ale echipelor româneşti din ligile 3 şi 4. Iată ce am găsit:

Mai ştiţi şi alte galerii din Liga a III-a sau a IV-a?

Leave a Reply

